Nyhetsbrev december

Dec 12, 2017

Companyexpense Nyhetsbrev december 2017

Automatisera mera!

Nu automatiserar vi hanteringen av kvitton och reseräkningar ännu mer för våra 9000 användare. Det betyder att utläggsprocessen blir enklare, snabbare och smartare för alla, oavsett roll!

Hur då?

Det gör vi genom att använda ny AI/ML (Artificial intelligence/Machine Learning) teknik. Nu behöver du bara fota eller maila in kvittot som då analyseras och hämtar ut information samt sätter utläggskategori åt dig. Med den nya tekniken blir Companyexpense självlärande och blir bara bättre och bättre för varje kvitto. 

Vad innebär det för användaren?

Jo, att appen gör det mesta jobbet åt dig. Enkelt, snabbt, smart. 

1. Fota kvittot

2. Appen föreslår utläggskategori, belopp, moms och datum 

3. Ser förslagen rätt klickar du på spara

Utlägget är klart!

Automatisera reseräkningen med Companyexpense och vår AI teknik

Och för ekonomiavdelningen eller redovisningskonsulten då?

Användaren får hjälp att välja utläggskategori. På så sätt slipper kostnaden hamna fel i bokföringen. Med rätt utläggskategori blir bokföringen korrekt och eventuella dubbelrapporteringar blir flaggade i systemet och felaktiga utbetalningar kan stoppas. 

Sparar på kostnaderna

Att automatiskt få intelligenta förslag innebär att hanteringstiden förkortas avsevärt både för användaren, attestanten/chefen, ekonomiavdelningen och redovisningsbyrån.

Kolla bara på prisskillnaden för hantering av en utläggsrapport
Prisskillnad mellan manuell och automatiserad hantering av kvitton och reseräkningar

Ett ganska bra argument för att använda Companyexpense, eller hur? Läs vidare om automatiseringen här >>

Ha en riktigt mysig december!

Hälsningar

teamet på Companyexpense