5 saker du kan göra med tid över

Mar 27, 2018

Effektivitet och produktivitet är viktigt för alla företag. Samtidigt letar ekonomiavdelningar alltid efter sätt att reducera sina kostnader. Reducerad tid på utläggshantering gör det möjligt för de anställda att fokusera på viktigare saker. Produktiviteten kommer att öka när anställda spenderar mindre tid på administrativt krångel och mer tid på att öka lönsamheten för organisationen.

Med digital och automatisk hantering slipper den anställde lägga lång tid på att manuellt fylla i uppgifterna från alla kvitton. Attestanten behöver inte hantera massvis med papper och kvitton utan kan snabbt och enkelt sköta attesteringen direkt i telefonen. Ekonomiavdelningen får ett korrekt underlag och behöver inte gå tillbaka till användaren för att korrigera felaktigheter.

Genom att reseräkna digitalt kan du spara in 1 timme/månad. Hanteringstiden för utlägg och rapporter minskar betydligt och med mindre administration finns mer tid över för annat.

Här kommer några exempel på vad du kan göra med tiden du får över:
5 saker du kan göra med tid över