Automatiserat och digitalt

En automatiserad och effektiv lösning för hantering av företagets alla kvitton, utlägg och reseräkningar. Allt görs i telefonen eller på webben. Enkelt för den anställde, chefen samt ekonomi- och löneavdelningen.

Automatiserad Expense Management är:

Enkel

Redovisa allt på ett ställe och direkt vid köptillfället.
}

Effektiv

Minskar administrativt jobb med smartare processer.
~

Pålitlig

Automatisk kontroll minskar kostnader för felaktigheter & fusk.
Allt på ett ställe

En app, en rapport, en attest

Attestering i Companyexpense
Companyexpense start
Kivra - Skickat utlägg
Companyexpense start
R
Rapportera kvitton, kortköp, traktamenten, representation och milersättning i samma tjänst.
R
Koppla företagskort till tjänsten och importera den elektroniska körjournalen direkt in i appen.
R
Attestering görs i telefonen eller på webben, var som helst och när som helst. Allting bokförs automatiskt och förs direkt över till ekonomisystemet.
R
En självlärande och träffsäker lösning som gör jobbet åt dig.
R
Rapportera kvitton, kortköp, traktamenten, representation och milersättning i samma tjänst.
R
Koppla företagskort till tjänsten och importera den elektroniska körjournalen direkt in i appen.
R
Attestering görs i telefonen eller på webben, var som helst och när som helst. Allting bokförs automatiskt och förs direkt över till ekonomisystemet.
R
En självlärande och träffsäker lösning som gör jobbet åt dig.
Rapportera och attestera på resande fot.
b
Inga borttappade kvitton och underlag.
i
Hanterar alla typer av kvitton, oavsett kvalitet.
Koppla företagskort och elektronisk körjournal.
R
Korrekt direkt. Tjänsten hjälper till att rapportera rätt från början.
Ekonomiavdelningen får ett komplett och färdigkonterat underlag.
Få bättre översikt över företagets kostnader för resor och utlägg.
Digitalt arkiv som ger förbättrad spårbarhet och bättre kontroll.
Digitalt hela vägen

Från betalning till ersättning

1.
Den anställde gör ett köp och får ett kvitto i handen, digitalt eller på mail.
2.
Kvittot analyseras automatiskt. Sparar utlägget och skickar in.
3.
Attestanten granskar utläggsrapporten i appen eller på webben.
4.
Godkänner rapporten och skickar den vidare för utbetalning.
5.
Ekonomiavdelningen får ett komplett och färdigkonterat underlag.
R
R

Det tycker våra kunder

“Med Companyexpense och den inbyggda AI-analysen blir det mer rätt, anställda får snabbare ersättning för sina utlägg då cheferna kan attestera på ett smidigare sätt.”

Frida Lidén, Payroll Administrator Stena Line

“Med Companyexpense sparar jag minst en halvdag per månad.”

Jonas Nilsson, VD Future IT Partner

“Tiden vi på ekonomiavdelningen lägger på administration kring utlägg har gått från dagar till timmar.”

Elisabeth Andolf, Redovisningsekonom Quickspin

“Med Companyexpense har vi säkrat och effektiviserat hanteringen av kvitton och utlägg för ca 3 600 anställda.”

Cristian Escobedo, Systemansvarig WSP Sverige

“Nu har vi en betydligt effektivare process för utlägg och reseräkningar och våra medarbetare tycker att tjänsten är väldigt smidig och lätt att använda.”

Catharina Dowler, LöneansvarigPersson Invest

Boka en kostnadsfri demo