Automatiserat och digitalt
En automatiserad och effektiv lösning för hantering av företagets alla kvitton, utlägg och reseräkningar. Allt görs i telefonen eller på webben. Enkelt för den anställde, chefen samt ekonomi- och löneavdelningen.

Automatiserad Expense Management är:
Enkel
Effektiv
Pålitlig
En app, en rapport, en attest
Från betalning till ersättning
Det tycker våra kunder
“Med Companyexpense och den inbyggda AI-analysen blir det mer rätt, anställda får snabbare ersättning för sina utlägg då cheferna kan attestera på ett smidigare sätt.”
Frida Lidén, Payroll Administrator Stena Line
“Med Companyexpense har vi säkrat och effektiviserat hanteringen av kvitton och utlägg för ca 3 600 anställda.”
Cristian Escobedo, Systemansvarig WSP Sverige
“Nu har vi en tryggare process för utlägg och reseräkningar, vi vet att det blir rätt och vi får med korrekt information och underlag direkt från start.”
Tina Holm, Controller Länsförsäkringar Fastighetsförmedling
“En av de största fördelarna med Companyexpense är att vi har allt samlat i en app – utlägg, kortköp, traktamente, milersättning och attestering.”
Amanda Träff, HR Service Center Martin & Servera
“Nu har vi en betydligt effektivare process för utlägg och reseräkningar och våra medarbetare tycker att tjänsten är väldigt smidig och lätt att använda.”
Catharina Dowler, LöneansvarigPersson Invest
“Tiden vi på ekonomiavdelningen lägger på administration kring utlägg har gått från dagar till timmar.”
Elisabeth Andolf, Redovisningsekonom Quickspin