Funktionalitet
För den anställde, för företaget och för redovisningsbyrånCompanyexpense är en komplett Expense Management-lösning med ett brett ekosystem som förenklar för alla, oavsett roll. En tjänst – flera processer. Nedan kan du läsa om ett urval av funktioner i tjänsten.

Funktionalitet
För den anställde, för företaget och för redovisningsbyrån
Companyexpense är en komplett Expense Management-lösning med ett brett ekosystem som gör förenklar för alla, oavsett roll. En tjänst – flera processer. Nedan kan du läsa om ett urval av funktioner i tjänsten.

Funktioner
För den anställde
App eller webb
Hantera enkelt alla kvitton från telefonen eller datorn. Allt sparas i molnet. Du kan använda tjänsten var du än är.
Alla kvittotyper
Alla kvitton kan redovisas i tjänsten, oavsett typ eller kvalitet. Kvittoinformationen fylls i automatiskt.
Traktamente
Rapportera dina tjänsteresor direkt i appen. Reseplanen kan läsas av automatiskt eller fyllas i manuellt.
Representation
Hantera kvittot från jobblunchen direkt vid bordet. Ger automatiskt den mest fördelaktiga beräkningen.
Milersättning
Rapportera milersättning för resor i tjänsten. Koppla din elektroniska körjournal för att göra det ännu enklare. Läs mer >>
Kortköp
När du använder företagskortet kopplas köpet automatiskt till ett utlägg. Du fotar kvittot. Sparar och skickar in. Läs mer >>
Påminnelser
Få meddelanden i telefonen, webben eller klockan när du har något att hantera. Du missar aldrig några viktiga händelser.
Skicka in
Skicka in dina kvitton från mobilen eller datorn. Du har tydlig översikt över pågående, inskickade och utbetalda utlägg.
Funktioner
För ekonomiavdelningen
Automatiskt och digitalt
Hantera alla kvitton, utlägg och reseräkningar från webben. Slipp oflexibla Excel-lösningar och borttappade utläggsrapporter. Automatisera utläggsprocessen på hela företaget.
Skräddarsy tjänsten
Anpassa tjänsten för att motsvara just era behov. Välj utseende, kontoplan, utläggskategorier, betalsätt, kostnadsställen och projekt etc.
Rapportöversikt
Det är enkelt att få överblick över alla kvitton och reseräkningar. Filtrera och sök. Få en översiktsvy över rapporter att attestera, redo att skickas, felaktiga, inskickade och utbetalda.
Attestera & redigera
Granska, godkänn och avslå rapporter. Hantera felaktiga rapporter. Redigera utlägg och rapporter vid felaktigheter. Användaren meddelas automatiskt vid förändringar.
Dimensioner
Rapportera i flera organisationer med samma app. Rapportera per organisation, kostnadsställe eller projekt. Välj enkelt organisation per utlägg. Konsulter kan rapportera per uppdrag.
Bokför
Skicka rapporter till bokföring. Se rapporter och kvittobilder i bokföringssystemet. Skicka underlag för utbetalning via bank eller lön. Tiden för utbetalning förkortas för de anställda.
Integrera
Companyexpense fungerar tillsammans med alla bokförings- och lönesystem. Standardiserade och färdiga kopplingar gör införandet av tjänsten enkelt och tryggt.
Läs mer >>
Elektronisk körjournal
Gör det enklare att rapportera milersättning och koppla tjänsten till elektroniska körjournaler. Resorna importeras direkt till tjänsten. Ett korrekt underlag för alla tjänsteresor direkt i appen. Läs mer >>
Koppla företagskort
Förenkla utläggshanteringen ytterligare och koppla tjänsten till företagskort. Alla köp som görs med kortet kommer automatiskt in till tjänsten med belopp, datum och inköpsställe och till rätt användare. Läs mer >>
Funktioner
Extra för byrån
Byggd för byrån
Lätt att administrera kunder – stora som små. Sätt upp nya bolag med organisationsuppgifter, faktureringsuppgifter och attesterings- och avdelningsstruktur. Anpassa tjänsten efter varje kund.
Flexibel tjänst
Anpassa tjänsten för att motsvara byråns och era kunders unika behov vad gäller betalsätt, attestering, utläggskategorier, kontoplan, kostnadsställen och projekt etc. Koppla tjänsten till era kunders ekonomi- och lönesystem.
Integrera
Tjänsten passar med alla bokförings- och lönesystem. Standardiserade och färdiga kopplingar gör införandet av tjänsten enkelt och tryggt. Generella rapportformat som passar alla system; SIE, PDF, XML, CSV, mail.