Nyheter

Nyheter oktober

I oktobers nyhetsbrev berättar vi om nyheter i tjänsten, bjuder in till webinarier och sammanfattar nyheter inom skatteområdet som presenterades på årets Ekonomi & Företagsmässa. Dessutom kan du kika på vår senaste infograf där du kan läsa om varför Expense Management-processen bör automatiseras.

läs mer

Nyheter inom skatt

Vi var på plats under årets upplaga av Ekonomi & Företag på Kistamässan den 25-26 september. Under de två dagarna hade vi chansen att ta del av flera spännande och intressanta föreläsningar. Bland annat presenterades nyheter inom skatteområdet. Här har vi gjort en sammanfattning!

läs mer

Produktöversikt

Companyexpense är den nya generationens Expense Management som hanterar alla typer av kvitton och reseräkningar. En automatiserad, självlärande och digital tjänst. Integrerad med företagskort, elektronisk körjournal och alla bokförings- och lönesystem. Effektivt, enkelt och pålitligt!

läs mer

Varför automatisera Expense Management?

Att reseräkna behöver inte vara manuellt och pappersbaserat. Det kan vara automatiserat och digitalt, vilket också innebär en mängd fördelar. Genom förbättrade och effektiva rutiner i utläggsprocessen blir tidskillnaden företag lägger ned per utlägg stor.

läs mer

Nyhetsbrev augusti

I augustis nyhetsbrev bjuder vi in till höstens webinarier och berättar om hur vi fortsätter resan med att hjälpa företag att effektivisera sin Expense Management-process. Dessutom kan du läsa vår partnerstory med Azets.

läs mer

Hett inom Expense Management – Slipp fota kvittot!

Nu påbörjas övergången från andra generationens Expense Management (EM) till den nya generationen. Det innebär att Expense Management-processen effektiviseras ytterligare och upplevelsen för medarbetaren förbättras avsevärt.

Med nya generationen…

läs mer

Välkommen Samir El-Sabini!

Findity välkomnar Samir El-Sabini som Chief Strategy Officer. Med vår höga utvecklingstakt och pågående internationalisering blir strategin som Samir kommer att ansvara för fundamental för Finditys framgång. Samir var till och med maj i år VD för SUP46. Han är utbildad jurist och har varit med och grundat…

läs mer

Nyhetsbrev juni

I vårt senaste nyhetsbrev önskar vi dig trevlig sommar med läsning om hur medarbetarupplevelsen är lika viktig som kundupplevelsen samt vår senaste kundstory från QuickSpin. Vi bjuder även in till kostnadsfria webinarier i augusti och september.

läs mer

Medarbetarupplevelsen är lika viktig som kundupplevelsen

Många företag sitter med omoderna it-lösningar som anses för dyra och tidskrävande att byta. Sällan tänker verksamheterna på hur medarbetarna upplever att arbeta i systemen och hur det därmed är att arbeta på företaget. En positiv upplevelse från medarbetare driver engagemang…

läs mer

Nyhetsbrev maj

I vårt senaste nyhetsbrev bjuder vi in till ett webinar där du får veta mer om hur Companyexpense automatiserar hanteringen av kvitton och utlägg. Du kan även läsa om att vi nu har stöd för trängselskattsförmån och hur det fungerar. Dessutom listar vi fem anledningar att byta till digital utläggshantering!

läs mer

Stöd för trängselskatt vid användande av förmånsbil

Från och med den 1 januari 2018 ändrades reglerna från Skatteverket. Trängselskatt vid privat körning med förmånsbil har lyfts ut ur förmånsvärdet för att redovisas och beskattas separat som en skattepliktig förmån. För att underlätta för användare och administratör har vi implementerat stöd även för trängselskattsförmån i Companyexpense.

läs mer

5 anledningar att byta till digital hantering av kvitton & utlägg

Att rapportera kvitton och utlägg är för många en lång och tidsödande process. Med digital utläggshantering effektiviseras hela processen – för den anställde, för attestanten och för ekonomiavdelningen. Här listar vi fem anledningar till att byta till digital hantering av kvitton och utlägg.

läs mer

Sök bland nyheter